آموختن مکالمه زبان آلمانی و مقایسه برخی ساختار ها با زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : غریبه

متوجه خواهید شد که در زبان انگلیسی ما فقط یک کلمه داریم تا یک اسم را مستقیما مشخص کنیم که آن the است. در آلمانی سه کلمه اصلی برای این وجود دارد به علاوه 3 مورد دیگر که باید در موارد خاص از آن ها استفاده کنید. این بدان معنی است که 6 کلمه برای کلمه the در زبان آلمانی وجود دارد.

سه کلمه اصلی یک اسم را مونث، مذکر و یا ظریف مشخص می کند. ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای تعیین اینکه آیا یک اسم مونث است، مذکر یا خنثی است، اما آن ها همیشه به شما کمک نمی کنند و شما باید آن ها را حفظ کنید. این که آیا شما به این زبان تسلط دارید یا خیر بر توانایی شما در شناسایی جنسیت یک اسم منوط است. این برای هر آنچه شما همیشه می گویید مهم است. من به جزئیات نمی پردازم، اما بگذارید فقط بگویم که اگر این را می دانستم تجربه کاملا متفاوتی را تجربه می کردم.

مقالات مستقیم خود را با هر اسم واحد بیاموزید. تصور کنید که بخشی از کلمه است. این بسیار مهم است اگر این کار را انجام دهید سفر شما بسیار آسانتر خواهد شد. بهترین کتابی که تاکنون برای گرامر آلمانی خریداری کرده ام و بسیاری از آنها را نیز خریداری کرده ام این است گرامر انگلیسی برای دانشجویان آلمانی.

اگر یک زبان انگلیسی بومی هستید که به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، این کتاب واقعاً به شما در درک پیچیدگی های گرامر آلمانی کمک می کند. مهم نیست که چه برنامه ای، خدمات یا محصولاتی می گوید، شما نمی توانید با استفاده از تنها یک نوع رسانه آلمانی را یاد بگیرید. حتی داشتن دروس خصوصی که به نظر من بهترین راه برای یادگیری غیر از غوطه وری کامل است کافی نیست. شما باید کارهای بیشتری انجام دهید. در اینجا چیزی است که من پیشنهاد می کنم.

من سال اول آلمانی خود را بر روی آن انجام دادم و این یک پایه عالی برای واژگان من بود. اگر می خواهید با چیزی سبک و آسان شروع کنید از اینجا شروع کنید. حتی اگر تمام ماژول ها را تکمیل کنید، مسلط نیستید اما این مزایای خاص خود را دارد. عالی برای مبتدی مطلق، اعتماد به نفس شما را سریعتر از هر برنامه دیگری ایجاد می کند، بسیار آسان برای استفاده، فوق العاده سرگرم کننده.

به رادیو آلمانی گوش دهید. یک ایستگاه رادیویی به زبان آلمانی پیدا کنید و فقط آن را در پس زمینه نگه دارید. من یک نمایش گفتگوی رادیویی به عنوان مثال در مورد ورزش و نه تلویزیون یا فیلم را به دلایل زیر توصیه می کنم. آن ها به احتمال زیاد از گرامر و ساختار جمله استفاده می کنند. آن ها به احتمال زیاد لهجه آلمانی دارند که درک آن ساده تر است. آن ها کمتر از زبان عامیانه استفاده می کنند و یا کوتاه می کنند. تمرکز فقط روی گفتگوها، تصاویر و ترسیم همه با هم ساده تر است.

کتاب های کودکان را به آلمانی بخوانید درست است. کتاب های بچه ها را به آلمانی بخوانید. شما نمی توانید آن ها را در یک کتابفروشی مختص به زبان فرانسه پیدا کنید، اما می توانید در بسیاری از مراکز فروش کتاب زبان تهیه کنید. من در سفر به آلمان توانستم تمام منابع مورد نظر خود را بخرم، بنابراین اگر یک دوست آلمانی دارید از او بخواهید که کتاب ها را به همراه شکلات و قهوه بیاورد.

به همین دلیل توصیه می کنم کتاب های کودکان را بخوانید، واژگان معمولا ساده تر است. شما قادر خواهید بود یک داستان را از ابتدا تا انتها بخوانید و کلمات را در متن یاد بگیرید. اگر بلافاصله یک کلمه را تشخیص ندهید، بسیاری از عکس ها در ترجمه به شما کمک می کنند. داستان های کودکان به زبان آلمانی خنده دار است.

اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید، این نکات باعث می شود تجربه شما هزار بار بهتر شود. اگر تصمیم گرفتید بهتر است بدون آن ها آلمانی زبان مادری در اروپا و یکی از سه زبان رسمی کار اتحادیه اروپا است. زبان آلمانی دروازه شما برای یک نیروگاه اقتصادی، شرکت های رهبر بازار جهانی، آموزش عالی در سطح جهانی و آکادمی است.

اگر این کافی نیست که بخواهید امروز زبان آلمانی را شروع کنید، اینگونه خواهد بود باور کنید یا نه، آلمانی به دلیل شباهت های فراوان یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری زبان انگلیسی به همراه آن است. بعلاوه یادگیری یک زبان خارجی مانند آلمانی مزایای سلامتی بی شماری برای شما به همراه دارد.

اگر تصمیم گرفته اید که به زبان آلمانی امتحان کنید و مشتاق شروع به یادگیری زبان کلمات طولانی و سازمان یافته هستید، در اینجا چند هک برای یادگیری سریع آلمانی و بهینه سازی تلاش های شما آورده شده است. با صداها شروع کنید. اکنون که تصمیم به یادگیری زبان آلمانی گرفتید، وقت آن رسیده است که وارد فرایند یادگیری زبان شوید.

اما شما حتی از کجا باید شروع کنید؟ جواب ساده است. برای تلفن های موبایل یادگیری نحوه شنیدن، تلفظ و هجی کردن صداهای آلمانی بهترین مکان برای شروع حتی قبل از به خاطر سپردن کلمات و معانی آنهاست. بر خلاف انگلیسی، اکثر کلمات آلمانی درست مثل آنچه نوشته شده تلفظ می شوند. گرچه دستور زبان آلمانی کمی پیچیده تر از دستور زبان انگلیسی است، اما تلفظ آلمانی قطعاً چنین نیست. با این وجود همیشه ایده خوبی است که یاد بگیرید چگونه قبل از یادگیری واژگان و مطالعه گرامر اصوات آلمانی را تلفظ کنید.

الفبای آلمانی همان الفبای انگلیسی است، اما با چهار حرف اضافیä ، ö ، ü و عجیب است درست است؟ اما نگران نباشید شما آن ها را سریعتر از آنچه می توانید بگویید. نکته اصلی این است که ابتدا مدتی را صرف تمرکز بر روی صداهای آلمانی و املایی کنید تا مدت بیشتری برای شما خارجی نباشد. الفبای آلمانی را مطالعه کنید، حروف را شناسایی کرده و تمامی صداهای متفاوت از صداهای انگلیسی را تلفظ کنید.





:: برچسب‌ها: مکالمه زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: